Serijo elektronskih sporočil, ki jih Neale Donald Walsch pošilja naslovnikom v božjem imenu, na kratko prekinjamo zaradi nove in neštete po vrsti križščanske duhovniške spolne zlorabe. Tokrat je duhovnik Mark Ivan Rupnik spolno zlorabljal nune in ne otrok, kot je to v stoletni stari in grdi Cerkveni navadi in razvadi. Tolikšno število spolnih zlorab po celem svetu, ki jih Cerkev poskuša zanikati in skriti, postavlja preprosto vprašanje, ali je križščanska Cerkev sploh religiozna organizacija ali pa je v resnici kriminalna organizacija za spolno, večinoma homoseksulno, zlorabljanje otrok, mladih in nun, ki se lažno predstavlja kot nekakšna cerkev.
Cerkev je po svoji klasični dvolični navadi skušala Rupnikove spolne zlorabe zanikati (zlorabljenim nunam niso hoteli niti prisluhniti), skriti (zaščititi duhovnika pred državnimi sodišči) relativizirati (z lažmi, da so navedbe neresnične in napihnjene) in prikazati kot zastarane. Cerkvi takšno manipuliranje ni uspelo, saj vse več nun priča o Rupnikovih seksualnih pritiskih in zlorabah. Zdaj so celo jezuiti začeli pozivati žrtve, da se jim javijo. Glavni razlog za takšne pozive je, da zlorabljene nune prestrežejo, preden bi lahko javnosti povedale še več o Rupnikovih orgijah, ki mažejo jezuitski red, kateremu tudi on pripada, in jim zagrozijo, da naj bodo tiho ali pa jih bo bog kaznoval in poslal v pekel.
Za Rupnika se lahko reče, da je deloval tako doma kot tudi v tujini, saj je spolno zlorabljal nune v Sloveniji in tudi v Italiji. Bil je pravi Don Juan med duhovniki, saj naj bi v Sloveniji zlorabil vsaj devet nun. Rupnik naj bi izdeloval bogu všečne religijske zidne mozaike, za samostanskimi zidovi pa je s spolnim zlorabljanjem nun ustvarjal grešne mozaike za Satana Skušnjavca, Očeta Grehov.
Sveti trojček z bogom, Jezusom in svetim duhom
Vprašanje je, kako daleč je šel Rupnik v svojih seksualnih fantazijah. Vidimo, da je z nagovarjanjem vsaj ene nune na trojček že prešel od dveh k trem udeležencem v spolni igri. Ne bi bilo čudno, če bi preiskava ugotovila, da redno fantazira o seksu v troje med bogom, Jezusom in svetim duhom ter da je ta »sveti trojček« prevedel v posvetni trojček z dvema nunama. V simbolni predstavi je Rupnik tako Jezus, Junak (ki je uspel zmamiti dve nuni v seks v troje) in Mučenik (da bi še bolj užival v pregrešni perverziji in kršenju božje komande, si domišlja, da sta ga nuni zapeljali v greh trojčka) v sredini, dve nuni pa sta »barabi« na »križih« poleg njega.
Vzemiva si čas za greh, potem pa te bom na hitro odvezal
Duhovnik ima kot priviligiran božji služabnik pravico do spovedi in odveze greha. Rupnik je takšno božjo službo razumel tako, da lahko nune najprej nagovori na greh, jih pregreši, potem pa jim še podeli odpustek. Če nočejo grešiti z njim, jih javno zaničuje, da so slabe vernice, jih izsiljuje z njihovimi priznanji grehov, ko so se mu spovedovale v spovednici, in da za povrhu še nazadujejo v veri. Če popustijo pred njegovimi sebičnimi in predatorskimi pritiski in pred njim pokleknejo v oralni greh, pa jih pohvali, da so dobre vernice, potem pa jih še nagradi z odvezo greha. V postopku spovedi morajo najprej priznati, da so grešile:
Nuna (še vsa zadihana, rdeča v obraz in ravnokar pomečkana): »Oče, grešila sem.«
Rupnik (se sladostrasno smehlja in z eno kamero na telefonu snema nuno, z drugo kamero pa dela selfie): »Vem, sestra, vem.«
Možno je, da spovedi snema na telefon, z njimi kasneje izsiljuje nune za nove grehe, jih posluša v celici in masturbira ali pa jih tudi posoja in za mastne denarje prodaja drugim duhovnikom. Samo vprašanje je, ali je snemal tudi spolno zlorabljanje nun, in če je, kje so posnetki.
Greh kot bogoslužje
Del pritiskanja in siljenja v greh je manipulacija in obljuba, da bog hoče, da nuna sprejme njegovo semensko darilo in da je to njuno skupno služenje bogu. To je del predatorjevega gona in religiozne spolne fantazije, drugi del pa je »racionalni« oziroma »razumski« (pri religiji ni nič razumskega, saj gre za verovanje v izmišljena bitja, kot so bogovi, angeli in hudiči), ki se aktivira, ko se vroča nagonska glava ohladi in začne razmišljati z biblijo kot verskim umom. Takrat pride na vrsto seksualni maček, zavedanje o grehu, občutek krivde ter želja po spovedi, pokori in »očiščenju« od greha. To seveda pomeni, da si Rupnik in mnogi križščanski duhovniki razlagajo božje ukaze kot zapovedi, ki jih lahko kršiš in grešiš, a s tem, da se potem spoveš in opraviš pokoro oziroma si primerno »kaznovan« z na primer tremi očenaši. Poudarek je seveda na grehu, v katerem uživajo, spoved na hitro zmrmrajo in pokoro nekaj očenašev in zdravomarij pa še hitreje zžlobudrajo in potem je že čas za nov greh. »Versko« življenje duhovniških spolnih predatorjev tako poteka pod geslom »od nune do nune, od greha do greha, vmes pa malo z bogom«.
Rupnik je imel veličinske blodnje in božji kompleks
Prisluhnimo nuni Anni, ki se s cmokom v grlu spominja Rupnikovega nasilja nad njo (zaradi nunine varnosti je ime spremenjeno):
“Rupnik me je prisilil, da sem delala stvari, ki jih v življenju nisem želela početi. Bil je nasilen do mene, udaril mi je. V njegovih očeh, v njegovem glasu je bilo prepričanje, da je nedotakljiv. Zlorabil me je, zlorabil moje zaupanje. Podrejena sem mi bila. Uživa v svoji moči, v spoštovanju. Prepričan je, da nihče ne bo dvomil v njegovo dobro vero.” Vir: https://www.portalplus.si/5064/cerkev-ii/
Spolni in sploh predatorji si domišljajo, da so drugi njihova last in da lahko z njimi delajo, kar jim paše. Če se slučajno upirajo, se jim nočejo podrediti in zadovoljiti njihovih želja, postanejo zelo nasilni.
“Za omenjeni časopis je spregovorila Anna, izmišljeno ime nekdanje italijanske redovnice skupnosti Loyola, ki je danes stara 58 let. V intervjuju je povedala svojo devetletno zgodbo agonije o spolnem, psihičnem in duhovnem nasilju, ki ga naj bi utrpela s strani patra Ivana Rupnika.
“Prvič me je poljubil na usta in mi rekel, da je tako poljubil oltar, kjer je obhajal evharistijo, saj bi le z menoj lahko doživljal seks kot izraz božje ljubezni,” je eden izmed stavkov, ki naj bi ji ga dejal pater Rupnik.
Pater je bil že takrat, v osemdesetih letih, zvezda mladih slovenskih jezuitov. “Imel je močno osebno karizmo pri razlaganju evangelija in izrazito občutljivost pri prepoznavanju šibkih točk ljudi. Tako je takoj razumel mojo krhkost, negotovost in strahove, ki sem jih imela.”
Rupnik je od nje želel, da je njegov model in jo je prosil, naj pozira za eno od njegovih slik. “Ni bilo težko sprejeti in odpeti nekaj gumbov na bluzi. Zame, ki sem bila naivna in neizkušena, je to pomenilo le pomoč prijatelju. Takrat me je rahlo poljubil na usta in mi rekel, da je tako poljubil oltar, kjer je obhajal evharistijo. Bila sem omamljena: Po eni strani sem hotela pobegniti, po drugi me je pater Marko spodbujal, da lahko živim to resničnost, ker sem posebna in je to dar, ki ga je Gospod dal samo nama; da lahko samo z menoj živi tudi fizično pripadnost Bogu, brez da bi si nekaj lastil, v svobodi, po podobi trinitarične ljubezni.”
Poleti 1986 sta se spet srečala v njegovem ateljeju, kjer je po njenih besedah pater Rupnik spet želel, da se sleče in pusti, da se je dotakne. Toda takrat ga je zavrnila, Rupnik pa jo je napadel z zelo ostrimi in zlobnimi besedami, češ da je ničvredna in da želi prekiniti vse odnose. Zaradi strahu pred tem, da bi ga za vedno izgubila, se je odločila, da pusti dvome na stran in se mu popolnoma zaupa. “Na začetku se je oče Marko počasi in nežno infiltriral v moj psihološki in duhovni svet, tako da je izkoristil mojo negotovost in krhkost ter hkrati uporabil moj odnos z Bogom, da me je spodbudil k spolnim izkušnjam z njim. Takrat se je občutek ljubljenosti … spremenil v zahtevo po vedno bolj ekstremnih erotičnih igrah v njegovem ateljeju v Collegio del Gesù v Rimu, medtem ko je slikal ali pa po obhajanju evharistije ali po spovedi.”
Medtem so se zlorabe patra Marka nadaljevale, pravi Anna. Postal naj bi celo bolj agresiven. “Spomnim se zelo nasilne masturbacije, ki je nisem mogla ustavit in med katero sem izgubila nedolžnost. Gre za epizodo, ki je sprožila številne zahteve po oralnem seksu. Dinamika je bila vedno enaka: če sem dvomila ali zavračala, me je Rupnik diskreditiral pred skupnostjo z besedami, da duhovno ne rastem. Ni imel zavor, za dosego cilja je uporabljal vsa sredstva, tudi zaupne stvari, ki jih je slišal pri spovedi. Takrat se je začel moj psihični zlom.”
Takšne stvari naj bi se dogajale tako v Sloveniji kot tudi v Centro Aletti v Rimu. “Tam me je pater Marko prosil za seks v troje z drugo sestro iz skupnosti, saj mora biti spolnost po njegovem mnenju osvobojena lastnine, v podobi Svete Trojice, kjer je, kot je rekel, ‘tretja oseba prejela odnos med dvema’. Prosil me je, naj živim svojo ženstvenost na agresiven in dominanten način, in ker tega nisem zmogla, me je globoko ponižal s frazami, ki jih ne zmorem ponoviti. Zadnji korak tega sestopa v pekel je bil prehod od teoloških utemeljitev seksa k izključno pornografskemu odnosu. Leta 1992 me je dvakrat peljal tudi gledati porno filme v Rimu na ulici Via Tuscolana in blizu postaje Termini.” Vir: https://www.domovina.je/izpoved-bivse-redovnice-o-patru-rupniku-od-seksa-v-troje-do-ogleda-pornografskih-filmov-v-kinu/
Kljub temu, da je v medijih jasno navedeno, da Anna ni nunino pravo ime, jo je en izmed gorečih vernikov in podpornikov Cerkev pod zgornjim člankom v komentarju obtožil, da z izjavami samo išče medijsko slavo in pozornost. Tudi to je ena izmed značilnih križščanksih taktik pri obrambi spolno predatorskih duhovnikov, s katero za njihove spolne zlorabe krivijo in obtožujejo žrtev in ne storilca.
Treba je tudi povedati, da tudi nune niso brezgrešne, saj je znanih več primerov, ko so nune zlorabljale, pretepale in tudi ubijale otroke.
Spredaj ven, zadaj notri
Rupnika so zaradi odveze nune, katero je spolno zlorabil, leta 2019 sicer izobčili iz Cerkev, potem pa so ga spet vzeli nazaj, ker se je pokesal. Rekel je »oprostite« in zatem se je vrnil na lov na nune. Kakšno izobčenje neki, to je bil le zamegljevalni manever za javnost. Na sprednja vrata ven, da prikažejo javnosti, kot da so resna firma, pri zadnjih vratih pa spet nazaj notri, saj je njihov človek, kolega in sogrešnik.
Cerkev bi glede sovraštva do homoseksualcev lahko Rupnikovo razuzdano spolno življenje prikazala kot nekaj pozitivnega in rekla, »no, vidite, da niso vsi duhovniki homoseksualci, nekateri so tudi normalni«. Kolikor je znano, je Rupnik zlorabljal samo nune, torej ženske – ali je v hrbet skakal tudi moškim oziroma mladim fantom in fantkom, pa še ni jasno.
Sveti bonboni, strupa polni
Če ste verni, pazite, kaj govorite duhovnikom med spovedjo, saj vaše grehe lahko posnamejo in vas kasneje s posnetki finančno in tudi spolno izsiljujejo. Če ste neverni, bodite še naprej pametni in previdni ter od duhovnikov ne vzemite ničesar, kaj šele bonbonov.
Vse najboljše za vse.
Seno
Naslovnica: indiafaith
Preberite več o čudovitem življenju, ki nas čaka po ukinitvi blokade Zemlje, v moji seriji knjig Pisma Palkijem Sporočila mojim prijateljem na drugem planetu.
Vse štiri dele si lahko izposodite ali kupite na:
https://www.biblos.si/rezultati-iskanja?q=senad
Na istem naslovu dobite tudi brezplačno knjigo Vi niste vaš um Vi ste Čudovito Bitje Čistega Zavedanja.
Vabim vas, da se naročite na e-novice za prebujanje, osebni, partnerski in družinski razvoj ter spoznavanje vaše Čudovitosti.
Dobili boste brezplačno knjigo »Kje sta Don Juan in Carlos Castaneda?«, v kateri opisujem primerjavo med starodavnim sistemom za osebnostni razvoj in mojim modelom za prebujanje.
Kliknite tu in se naročite tam.
https://www.pismapalkijem.si/brezplacna-knjiga/
Dobrodošli in vse najboljše.